Warunki gwarancji na części i usługi serwisu VAG-EXPERT

Ogólne warunki gwarancji na części kupione w sklepie nowesilniki.pl i usługi wykonane przez VAG-EXPERT Niezależny serwis samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porsche

Wstęp

Na wszystkie części zakupione w sklepie internetowym nowesilniki.pl oraz usługi wykonane przez warsztat VAG-EXPERT Niezależny serwis samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porsche udziela się gwarancji, zgodnie z którą sprzedawca odpowiada wobec kupującego za niezgodność towaru z umową sprzedaży przez okres podany w opisie sprzedawanej części lub usługi. Sprzedawca gwarantuje, że towar ma właściwości, zgodne z obecnym stanem techniki i rodzajem towaru, odpowiadające właściwościom ustalonym z kupującym w umowie. Sprzedawca każdorazowo wystawia stosowny dokument "gwarancję" potwierdzający warunki oraz czas trwania odpowiedzialności.

W razie ujawnienia się w okresie trwania gwarancji wady, która powinna być usunięta w ramach gwarancji, Sprzedawca usuwa ją poprzez naprawę części. W przypadku gdy dana wada nie może zostać usunięta poprzez naprawę części, Sprzedawca wymieni je na takie same wolne od wad. W przypadku gdy ujawniona wada dotyczy nowych oryginalnych części, których producentem jest Volkswagen Group naprawę lub wymianę wykonuje Autoryzowany Serwis producenta. Maksymalny czas naprawy lub wymiany na część wolną od wad może wynieść 30 dni.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia części spowodowanego ich normalną eksploatacją.

Ogólne warunki gwarancji

1. Gwarancji udziela się przy jednoczesnym i nieprzerwanym spełnianiu następujących wymagań:

– części były eksploatowane zgodnie z ich przeznaczeniem, w normalnych warunkach klimatycznych i nie były narażone na nadmierne zużycie,

– inne części współpracujące z reklamowaną częścią nie były uszkodzone lub zużyte,

– przestrzegane zostały terminy przeglądów okresowych samochodu wskazanych w książce serwisowej samochodu i/lub instrukcji obsługi,

– uszkodzenia części w okresie gwarancji, kupujący jest zobowiązany natychmiast zgłosić sprzedawcy na adres e-mail: biuro@vag-expert.pl

2. Gwarancja nie obejmuje:

– usterek, które związane są z faktem, że części były, obsługiwane lub naprawiane w niefachowy sposób,

– usterek powstałych na skutek działania zewnętrznych czynników mechanicznych lub chemicznych, jak również powstałych na skutek niedbałości użytkownika,

– uszkodzeń i usterek spowodowanych siłowym otwieraniem części zamykanych lub powstałych na skutek takich działań, – uszkodzeń części spowodowanych wypadkiem, kolizją drogową, klęską żywiołową (gradobicie, powódź itp.),

– naturalnego zużycia eksploatacyjnego, usterek spowodowanych niewłaściwym obchodzeniem się z produktem, niedostateczną obsługą lub niedozwolonymi modyfikacjami części lub bezpośrednio z nimi współpracującymi podzespołami

– usterek części spowodowanych używaniem samochodu w celu jazdy sportowej, nauki jazdy itp.

– usterek spowodowanych przez inne części współpracujące z reklamowaną częścią, które były uszkodzone lub zużyte.

3. Koszty wynikające z naturalnego zużycia eksploatacyjnego części w całości pokrywa kupujący, jak np.:

– bieżącą konserwację, regulacje i regularne kontrole części ulegających bieżącemu zużyciu eksploatacyjnemu jak np. filtr oleju, powietrza i paliwa itp.

– wymianę części, które ulegają naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu wynikającemu z ich używania i liczby przejechanych kilometrów (np. opony, świece, pióra wycieraczek, klocki, okładziny oraz tarcze hamulcowe, amortyzatory, tarcze sprzęgła, żarówki itp.).

4. Usterki określa się poprzez przedstawienie wadliwej właściwości lub funkcji zewnętrznego przejawu usterki.

Warunki dotyczące montażu części

1. Jeżeli część zostanie zakupiona w firmie VAG-EXPERT, a zamontowana przez kupującego lub w innym warsztacie, należy spełnić dodatkowo warunki dotyczące prawidłowego doboru i montażu części:

– część musi zostać zamontowana zgodnie z jej przeznaczeniem do odpowiedniej wersji i modelu samochodu/silnika/ rodzaju nadwozia etc.

– montaż części oraz jej uruchomienie muszą zostać wykonane fachowo i zgodnie z zaleceniami, oraz technologią producenta,

– należy obowiązkowo wymienić wszystkie części, których wymiana jest wymagana zgodnie z instrukcją napraw producenta samochodu

– należy obowiązkowo wykonać wszystkie procedury, związane z uruchomieniem części zgodnie z instrukcją napraw producenta części

– należy udokumentować protokołem z uprawnionego sprzętu diagnostycznego wykonanie wszystkich procedur uruchomieniowych.

2. Jeżeli część zostanie zamontowana przez kupującego lub inny warsztat, niezgodnie z jej przeznaczeniem lub nie zostaną spełnione wszystkie wyżej wymienione warunki montażu części, GWARANCJA WYGASA.

Instrukcje napraw, w których można znaleźć opisy obowiązujących procedur wymiany wszystkich części są dostępne na stronach internetowych producentów samochodów za niewielką opłatą. Są one przyporządkowane do konkretnych numerów VIN pojazdu a ich powielanie i udostępnianie jest zabronione dlatego tego nie robimy.

Zgłaszanie usterek gwarancyjnych

Uszkodzenia części w okresie gwarancji, kupujący jest zobowiązany natychmiast zgłosić sprzedawcy na adres e-mail: biuro@vag-expert.pl

Sposób rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych oraz warunki zgłaszania zależą od tego gdzie części były montowane oraz jakiego rodzaju części dotyczy zgłoszenie
  • Dotyczy WSZYSKICH części zakupionych i zamontowanych w serwisie VAG-EXPERT
    Jeżeli część (dotyczy części nowych używanych i regenerowanych) została zakupiona i zamontowana w serwisie VAG-EXPERT i następnie uległa awarii, reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedającego. W takim przypadku należy dostarczyć samochód do naszego warsztatu w Skoczowie. Można też skorzystać z naszego transportu (opcja płatna). NIE SĄ WYMAGANE ŻADNE DOKUMENTY. W przypadku konieczności wykonania naprawy lub wymiany części w ASO (dotyczy części nowych) sprzedawca przewiezie samochód do odpowiedniego Partnera Serwisowego marki z grupy Volkswagen oraz dostarczy tam wymagane dokumenty. Gwarancja na część obowiązuje od dnia wydania klientowi samochodu z zamontowaną częścią.
  • Dotyczy części UŻYWANYCH kupionych w VAG-EXPERT a montowanych w innym warsztacie
    Jeżeli część UŻYWANA została zakupiona w firmie VAG-EXPERT, a zamontowana przez kupującego lub w innym warsztacie i następnie uległa awarii, reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedającego. Do przeprowadzenia prawidłowej weryfikacji uszkodzenia wymagane jest, aby część była zamontowana w samochodzie. W tym celu należy dostarczyć samochód z zamontowaną w nim częścią do serwisu VAG-EXPERT w Skoczowie. Wymagane są następujące dokumenty: – dokument potwierdzający montaż reklamowanej części w danym samochodzie który zawiera co najmniej: numer nadwozia samochodu, w którym zamontowano część, datę montażu, przebieg samochodu, dane podmiotu montującego, – dokumenty potwierdzające zakup części powiązanych, – protokół potwierdzający wykonanie procedur uruchomieniowych. Należy pamiętać, że gwarancja na część rozpoczyna się w dniu jej sprzedaży, niezależnie kiedy została zamontowana.
  • Dotyczy NOWYCH części kupionych w VAG-EXPERT a montowanych w innym warsztacie
    Jeżeli NOWA oryginalna część została zakupiona w firmie VAG-EXPERT, a zamontowana przez kupującego lub w innym warsztacie i następnie uległa awarii, reklamacja zostanie przekazana do Autoryzowanego Partnera Serwisowego Volkswagen, z którym sprzedawca współpracuje. Do przeprowadzenia prawidłowej weryfikacji uszkodzenia wymagane jest, aby część była zamontowana w samochodzie. W tym celu należy dostarczyć samochód z zamontowaną w nim częścią do wyznaczonego ASO marki z grupy Volkswagen. Wymagane są następujące dokumenty: – dokument potwierdzający montaż reklamowanej części w danym samochodzie który zawiera co najmniej: numer nadwozia samochodu, w którym zamontowano część, datę montażu, przebieg samochodu, dane podmiotu montującego, – dokumenty potwierdzające zakup części powiązanych, – protokół potwierdzający wykonanie procedur uruchomieniowych. Należy pamiętać, że gwarancja na część rozpoczyna się w dniu jej sprzedaży, niezależnie kiedy została zamontowana.

Uwagi końcowe

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Przy każdym korzystaniu z praw wynikających z odpowiedzialności za usterki kupujący zobowiązany jest do przedłożenia dowodu kupna i montażu części.

Niezależny Serwis Samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porsche. Naprawiamy samochody z grupy VAG już od 29 lat. Zapraszamy do naszego profesjonalnego warsztatu w Skoczowie.

Kontakt

E-mail
biuro@vag-expert.pl
Adres warsztatu
43-430 Skoczów, ul. Kolonia 19
Godziny pracy
08:00-18:00

© 2024 VAG-EXPERT. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Sklep zbudowany w Najszybsza.pl

Cookies

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies

Polityka prywatności